ניהול בתים משותפים

ניהול ועד הבית אינו מוגדר כתפקיד מבוקש ולא תמיד נעשה מכל הלב ו/או במקצועיות הדרושה.
התפקיד כולל התעסקות מול דיירים בנושא גביית כספים, בעיות עם סרבני תשלום, מעקב ועבודה מול נותני השירות השונים, ניקיון גינון ועוד...
במגוון בתים ניהול ועד הבית מתחלף בתדירות גבוהה על ידי דיירים שונים ונוצרת בעיה של חוסר עקביות שבסופו של דבר פוגעים באופן ישיר בתחזוקת הבניין ובזבוז כספים אדיר.
בדיוק בשביל להימנע ממקרים כאלו הקמנו את "דגש-ניהול ואחזקת מבנים "
אנו מתפקדים בתור וועד בית חיצוני שדואג לאינטרסים שלכם באופן מיקצועי שקוף ועל פי התקנים המתאימים.
חברתנו מטפלת במגוון רחב של בנייני מגורים מבניינים רבי קומות ועד בניינים קטנים בני 4 קומות ולכל בניין מותאמת חבילת שירותים המתאימה לנתוני הבניין ולדרישות הדיירים.
אנו פועלים בשקיפות מלאה ובתאום מלא עם נציגות הדיירים אשר מעודכנת בכל הנעשה בבניין.  

גבייה והנהלת חשבונות:

  • תקצוב שנתי של הוצאות תפעול הבניין.
  • גביית מיסי ועד הבית מהדיירים.
  • הפקדות בחשבון וועד הבית.
  • ריכוז תשלומים לספקים ונותני שירות והעברת תשלומים.
  • טיפול משפטי בסרבני תשלום.
  • גבייה מיוחדת לצרכים שונים בבניין.
  • דוחות חצי שנתיים ושנתיים.
לדגש-ניהול ואחזקת מבנים יש את הכלים הנדרשים כדי להעניק יחס אישי ושירות מקצועי המספק מענה כולל ומקיף לכל צורכי אחזקת המבנה .
החברה מקפידה לעבוד על פי התקנים הנדרשים ולהתעדכן בהם, לעשות שימוש בציוד ובמכשירים חדישים ותקינים.
החברה מקיימת תהליכי בקרה על איכות עבודותיה ועל ציוותיה.

כיצד מתחילים?

ראשית , נקבע פגישה בין נציגנו לבין נציגות ועד הבית. לאחר מכן נעלה בעיות תחזוקה וליקויים בבניין, נציג דרישות לגבי אופן ניהול הבניין ונקודות לשיפור פני הבניין. לאחר מכן נקבע תכנית תחזוקה על פי צרכיו הספציפיים של הבניין הכוללת את כלל הפעולות שיש לבצע הן באופן שותף והן באופן מיוחד.

ניהול בתים משותפים בדגש ניהול ואחזקת מבנים במרכז

בניין חדש

  • בניית תקציב לתחילת העבודה.
  • קבלת שטחים משותפים ומערכות הבניין מהקבלן.
  • קביעת נהלים ותקנון לניהול הבניין.
  • תפעול מערכות הבניין.
  • עזרה ויעוץ בכל הקשור לליקוי בנייה.
דגש אחזקת מבנים במרכז

בניין קיים

  • בדיקת מצב הבניין.
  • בדיקת כל ההתקשרויות עם מספקי השירות.
  • טיפול בחייבים ונושאי גבייה.
  • יישור קו בטיפול בתקלות וליקויים.
  • בניית תוכנית עבודה לניקיון ואחזקת הבניין.